dinsdag 8 oktober 2019

Post, een nieuwe post over post!

Ik doe mee met post maken voor elkaar ivm de dag van de post. Lien van www.hetkeetjevanlien.com maakte groepjes van mensen die dit ook willen.
Ik kreeg drie namen en voor hen maak ik post.
Ik heb ze alledrie een eigen brief geschreven met een kijkje achter de schermen van de groene fazant en omdat ik via hun blogs en instagram kon spieken wat zij leuk vinden heb ik voor ieder plaatjes bij elkaar gezocht en daar een mooie envelop mee gemaakt.





De achterkant van de enveloppen.


Nu is het zo dat deze dames ook iets voor mij aan het maken zijn, dus krijg ik ook drie brieven.
Ik ben hartstikke benieuwd!


2 opmerkingen:

blauwruitje zei

Ik heb ook mee gedaan en keurig maandag de brieven op de bus gedaan maar zelf vandaag (dinsdag) nog niets gekregen. Ik vrees dat mijn brieven ook nog niet zijn aangekomen. De post doet er tegenwoordig blijkbaar wat langer over. Je hebt leuke enveloppen gemaakt! Heb jij al wat ontvangen?
Groetjes Sandra

De groene fazant zei

Het komt vast goed!