vrijdag 11 oktober 2019

Mijn gekregen post!

Een handgeschreven brief, handgemaakte enveloppen, thee, mooie plaatjes en leuke verhaaltjes!


Heerlijk om zulke gezellige post te krijgen!


Over reizen naar Yellowstone national park, Cornwall, Kasteel Doorwerth en over wensen naar Scandinavie, IJsland en Schotland. Ik denk dat we maar samen moeten gaan!


De een spaart schoonmaakmiddelen terwijl ze ook Marie Kondo´t Hihi. En de ander spaart volgens haar man schoenen! En ik, ik spaar..... ehm veeel!


Bedankt voor de leuke post!

Wellicht tot ziens per post, per blog of per instagram!

2 opmerkingen:

Sandra zei

Aaaaahhh, wat een gezellige boel hè!
Wat niet leuk is... stoute meneertje Post heeft jouw envelop nog steeds niet gebracht... Misschien vond ie ‘m zo gezellig dat hij hem zelf gehouden heeft??
De anderen kwamen met vertraging, maar dat kwam gelukkig nog wel goed. Ik hoop dat jouw envelop morgen in de bus ligt. Zo zonde anders van al het werk...

blauwruitje zei

Leuk leuk leuk. Het zijn allemaal net kleine cadeautjes. Lekker zitten met een kopje thee en dan open maken. Fijn weekend.
Groetjes Sandra