zaterdag 15 juni 2019

Oog voor mooie dingen


De meisjes hadden weer mooie dingetjes verzameld in hun zakken.
Het doet me aan mezelf denken als ik deze dingetjes vindt. Toen ik klein was en we op vakantie ging, kwamen we vaak op parkeerplaatsen onderweg waar best veel zooi lag. Maar ik zag er altijd allemaal moois in. Ik verzamelde al die kleine gekleurde plastic friemeltjes en bouwde er tentenkampjes van. In doppen, lepeltjes en onverklaarbare frutsels zag ik poppetjes en plantjes en allerlei moois. 
De mini had bovenstaande spulletjes verzameld, het zwarte plastic dingetjes is volgens haar een dropje en de kurk is een paddestoel.
De grote kleine wil van het draadje hieronder een pruikje maken voor een barbie en het stokje wordt een bootje.
Ik hou er van dat ik mezelf terug zie in onze dochters!




1 opmerking:

blauwruitje zei

Heerlijk die fantasie. Ik hoop dat ze het nog lang vasthouden.
groetjes Sandra