donderdag 13 juni 2019

Jaren zeventig.



Een paar blogposts terug schreef ik al over Laura, die haar huis helemaal seventies stijl heeft, echt zelfs tot in de lades en douche aan toe! Zo gaaf!

Hier onder zie je nog wat tips uit de VT wonen uit die tijd.
Als ik aan een oranje badkamer zou beginnen, zou de rest in huis dan gaan gillen?


Of ergens een lekker behangetje tegen de muur plakken?


Ojaaaa en een zitkuil die helemaal een is met alles in huis...


Oh zulke wandtegels in het toilet....


Zwijmel zwijmel...
Wat is dat toch, dat als iets eigenlijk best lelijk is het mooi van lelijkheid wordt....


Ik blijf er gewoon gek op.


2 opmerkingen:

Happy Earl Grey zei

Geweldig en als je dat terug ziet, drijven de herinneringen boven. Geweldig!

Pippa's Hus zei

Het is heel uitgesproken! You love it or you hate it! Het is niet zo mijn ding maar ik vind het prachtig om te zien hoe enthousiast jij er van word. En daar gaat het om! XX Esther