zondag 9 juni 2019

Kofferbakmarkt

Lekker naar een kofferbakmarkt geweest en daar hele fijne spulletjes gevonden voor heel weinig geld! Blij mee!!!!


 Vitrage zoals mijn oma die in het groen had, voor twee vijftig!!!!! Hoera!
Wekkertje zoals mijn vader die in het geel heeft.
Kleerhangers om de 
jurk  (6 euro!) mee op te hangen.

En ook nog een diakijker, die heb ik nog niet op de foto gezet.
In totaal was ik 13, 50 kwijt. Ik blij, maar een ander zou me misschien voor gek verklaren.

Ook gaaf om te kijken, maar andere prijzen: www.mrorange.nl

4 opmerkingen:

Pippa's Hus zei

Hoezo zou je gek zijn, lekker doen waar jij blij van word! Lekker oranje!! ;-) XX Esther

juffrouw Ooievaar zei

Kijk dat is nu leuk, jij bent er blij mee :)
Goed bezig, duurzaam en het wordt steeds gezelliger met al die spulletjes van terug in de tijd. Groetjes Anita

nicole orriens zei

Wat een leuke vondsten. Vooral de jurk zou ik graag beter willen zien!

blauwruitje zei

Wat een toffe vondsten. Ik vind het altijd kikken als ik voor zulke prijsjes pareltjes vind.
groetjes Sandra