vrijdag 7 december 2018

De tuin is nog mooi herfstig. Maar toch tijd voor kerstig.


De tuin is nog mooi herfstig, maar ik ben langzaam aan het denken hoe ik de tuin kerstig zal maken.
Natuurlijk iets met lichtjes en oude spullen, zal ik dit jaar iets met de zinken teilen emmers doen? Dat combineert wel mooi met rood of zal ik dit jaar met mooie roestige dingen gezellige hoekjes maken? Ik ben er nog niet over uit.
Maar de voorpret geeft al schik!

Dit jaar ga ik ook weer een poging wagen om kerstlichtjes bij de geiten op te hangen en dan zo dat ze de lampjes niet weer helemaal opeten... Dat is wel een uitdaging!

Ik kan ook met wilgentenen nog meer versiering vlechten, een kerstster bijvoorbeeld.


3 opmerkingen:

blauwruitje zei

Ideeën genoeg zo te horen. Ik ben benieuwd wat het gaat worden. Groetjes Sandra

Pippa's Hus zei

Dat word vast gezellig daar bij jullie! XX Esther

juffrouw Ooievaar zei

Klinkt allebei goed, ik ben benieuwd waar je voor gekozen hebt.
Veel plezier met decoreren :)
Groet Anita