dinsdag 11 december 2018

Kerstpost

Na de mooie sinterklaastijd, ben ook ik in de kerstsfeer beland.

Meestal versier ik het huis en de tuin in een soort landelijke 'ouwe zooi' kerstsfeer. Dan scharrel ik de hele tuin en schuren af naar spulletjes om alle hoekjes knus en verlicht te maken.
Dit jaar wilde ik graag een oranje kerstsfeer maken in huis...
Dat is echt niet zo heel erg makkelijk, maar ik heb een geweldige oranje oude kerstbal gevonden!!!
Verder zal het toch een hoop zilver en rood worden.

Op de blog van www.hetkeetjevanlien.com las ik onlangs haar secret santa swap blogpost.
Ze organiseert een swap. Ik was zelf nog in sinterklaassfeer, maar ik heb me opgegeven!
Op zoek naar leuke swapdingetjes kwam ik ook wat leuks tegen om uit te delen.




Ik heb nu ook zoveel kerstzegels dat ik het wel heel leuk vind om ze uitgebreid te gebruiken.
Wie van jullie wil graag een van deze kaarten ontvangen? stuur je mij dan ook iets gezelligs terug?
Geef aan welke je leuk vindt en stuur me een mail met je adres zodat ik je een van deze nostalgische kaartjes kan sturen.

Hoe hebben jullie het huis en de tuin versierd?

7 opmerkingen:

juffrouw Ooievaar zei

Natuurlijk stuur ik je een kaart :)
Ik ga voor de Kerstman het midden als hij nog niet weg is.
Leuk idee hoor, groetjes Anita

De groene fazant zei

Je bent de eerste!

Knutselpret zei

Leuk idee maar ik sla ff over te druk met allerlei beslommeringen en vrijdag operatie aan mn hand.

klaproos zei

ohhh wat leuk om te lezen:-) die twee zingende kinderen zijn erg leuk,
ik heb zelf heel kelien versieringen omdat ik niet zo heel erg ruim woon,
maar lampjes horen erbij en een mooie kerstloper op tafel dat wel :-)

De groene fazant zei

Stuur je me je adres?

blauwruitje zei

Wat leuk! Ik zou wel die met die kerstsokken willen ontvangen. En natuurlijk stuur ik wat gezelligs terug.
groetjes Sandra

De groene fazant zei

Beste klaproos en blauw ruitje, het lukt me niet om jullie te mailen voor jullie adres en zo komen de kerstkaartjes niet jullie kant op.... Welk mailadres zien jullie bij mij?
Er gaat hier iets mis ben ik bang....