donderdag 16 maart 2017

Voorjaars... eh niet schoonmaak maar wel opruiming

Tja en dan is het voorjaar en gaat iedereen aan de schoonmaak.
Ik hou daar niet zo van, maar opruimen vind ik wel prettig.
Op het moment ben ik dus ook heerlijk aan het rommelen of was het nou opruimen? Nou in ieder geval de zolder, de schuren, de kasten en alle hoekjes en gaatjes uitzoeken.
Zakken naar de kledingbak, zakken naar krijg de kleertjes, zakken naar de kringloop. zakken naar de plastic bak, dozen naar het oud papier, Alle kampeerpsullen op een plek, alle te grote kleding voor de meisjes netjes gesorteerd op maat op zolder en zelfs op volgorde van wat we het eerst nodig hebben!
Dta vind ik fijn, daar houd ik van. Daar word ik blij en opgeruimd van.
Dingen weg doen heerlijk.

Maar dingen vergaren vind ik ook heerlijk. Ik zou zo graag een huis hebben met alleen maar spullen die ik mooi vind. Dus ja als ik dan weer iets vind wat ik mooi vind, dan mag het blijven!

Vandaag hielp ik een vriendin met haar zolder, volgende week gaan we weer verder, vandaag gingen er al zes zakken naar de kledingbak en er staan al 5 zakken klaar voor de kringloop. Dat is fijn! Tussen alle dingen kwam ik dan toch wat tegen waarvan ik vroeg of ik het mocht hebben en dat mocht HOERA! Blij mee.

Ik kreeg een mooi stuk oranje gordijn en twee sleutelhangers. (OOOO je had het hele koffertje moeten zien, zoveel leuks!)


Kijk dat lieve snoetje nou!

Geen opmerkingen: