maandag 20 maart 2017

De avonturen van Purk deel 4

Purk zoals ons varkje nu heet bleef lekker thuis met de mini en de oppas.
Op het moment heeft Purk een grote houten kist met een helft gaas. Er is wel nog een helft gaas voor als je weg gaat ofzo.
Ik ging zwemmen met de grote kleine en toen ik thuis kwam vertelde de oppas dat Purkje niet zo braaf was geweest. Hij was er uit gesprongen! En rende door de kamer...
Wat een bikkel van een oppas, ze had hem maar zo gevangen. Pfffff.
De kleine ontdeugende Purk.
Daarna had ik de hele kist afgedekt met gaas en sprong Purkje alsmaar omhoog tegen het gaas. Een ontevreden geluidje makend. Het wordt tijd dat Purkje buiten gaat wonen. Vandaag al allemaal bedrijven gebeld om maatregelen te nemen want zoals het geitenhok nu is, kan Purk er zo onderdoor wroeten. Dat lijkt me geen goed plan. Morgen schrikdraad kopen.
En binnenkort eens kijken of er een tuigje is wat past zodat we hem kunnen uit laten. Dan oefen ik wel even in de omheining MET stroomdraad of binnen in de gang.

1 opmerking:

Pippa's Hus zei

Wat een leuke naam, Purk! Hihi XX Esther