vrijdag 20 maart 2020

Corona

Schreef ik de vorige keer nog over hoe leuk kringlopen is, al gauw werd de grote rommelmarkt afgelast en even later zaten we in een vreemd soort sfeer.
Ik las het bij www.hetkeetjevanlien.com ook al, maar hier net zo. Ik was niet echt van plan iets te gaan schrijven wat niet erg leuk is.
En zo´n maffe thuisblijf en voorzichtig doe situatie zoals nu voor zovele mensen is dus niet echt leuk.

Maargoed het is nu eenmaal zo en dus maken we het gewoon gezellig!

We waren begonnen met ideetjes verzamelen omdat we in het begin nog geen schoolwerk hadden.


We maakten deze bucket list pot. 
We besloten iedere dag te gaan wandelen, in het dorp of in de natuur.
En ik besloot dat het helemaal niet erg is als we niet alleen maar bezig zijn met schoollesjes maar juist ook met dingen die je normaal niet doet op school.


En dus haakte de grote kleine een hansopje voor haar Aapie en is ze nu bezig met een broekje voor het kleine aapje.


De grote kleine is wel vol van dit corona virus en tekende hoe het verspreid wordt.


Na een aantal dagen kreeg de mini eindelijk schoolwerk, dit is haar Aardrijkskunde opdracht. Maak een plattegrond van je benedenverdieping.


De grote kleine maakte voor het thema vikingen een viking bed met haar zelfgekozen viking naam in rune ingekerfd in de bast van de palen.


Zo houden we onszelf wel lekker bezig!






3 opmerkingen:

Anoniem zei

jullie vermaken je best zo te zien.lekker zo door gaan.

blauwruitje zei

Het is flink improviseren maar volgens mij komen jullie de dagen wel door.

myriamvanonsverhaal zei

Ziet er best gezellig uit!