dinsdag 25 februari 2020

Feestje nummer 2

Mini bedacht dat ze een kunst feestje wil.
Ze is altijd geinteresseerd in kunst, zo kwamen we vorig jaar in Zweden in een gallery terecht waar ze haar ogen uitkeek en het jaar daarvoor was er toevallig een kunstttentoonstelling in het kasteel wat we bezochten.


Dus begon ik te brainstormen.
Dat Yayoi Kusama op het lijstje zou komen, was geen vraag meer, toen ik over haar las op een blog, was ik gelijk verkocht. 
Ze vindt zelf Karel Appel en Keith Haring heel leuk en het lijkt mij ook leuk om iets met mozaik te doen zoals Gaudi.


Ik heb een paddestoel gemaakt van papier mache die de kinderen kunnen beschilderen. De mini is jarig eind april, dus geven we een buiten feestje. Het wordt een beeldentuin.


En net zoals Yayoi Kusama, gaan we een white room maken. Maar dan in poppenhuisformaat en dan mogen de kinderen allemaal stipjes plakken.


Ik vind het een superleuk thema.


En we hebben voldoende materiaal om zelf kunst mee te gaan maken!


2 opmerkingen:

juffrouw Ooievaar zei

Alleen al de voorpret, dat gaat een mega gezellig, creatief en kunstig feestje worden. Veel plezier met de feestperikelen :)
Hartelijke groeten, Anita

blauwruitje zei

Wat een leuk idee van de mini. Lekker knutselen in de buitenlucht, mag ik ook komen denk je?
groetjes Sandra