zaterdag 29 februari 2020

Busje!

Het is alweer bijna tijd dat ons busje uit zijn winterslaap mag komen!
1 maart om precies te zijn mag de Volkswagen T3 Doka weer rijden.


We hebben wel wat met busjes.
Hierboven een mooie plaat die mijn zwager liet maken door een collega en man poetste hem totdat hij zo mooi glimmend werd.
Hieronder mijn nieuwste kringloopvondst, een camper busje van matchbox. Ook de grote kop en schotel vond ik in de kringloop.
En Sandra van www.beautifulboardwalk.blogspot.com was zo lief om bij het opruimen aan mij te denken. van haar kreeg ik deze doekjes en eierwarmer.
Blij mee!


Hieronder nog een eierwarmer! En een Volkwagen busje T2 van matchbox.

 

En die eierwarmers komen binnenkort wel weer van pas als de kipjes hun best doen!

2 opmerkingen:

blauwruitje zei

Dan vind ik dat het vanaf 1 maart voorjaar moet worden. Heerlijk met het zonnetje op pad. En mogen de doekjes en eierwarmers dan ook mee?

groetjes Sandra

De groene fazant zei

Jaaa gezellig!