dinsdag 21 januari 2020

Knusse foto gemaakt.


Onlangs heb ik dit kamerscherm gemaakt en ik wilde er graag een foto van maken. En dan wil ik zo'n foto gelijk een beetje knus en echt.

Maar voordat dat zover is, moet er van alles en nog wat gebeuren en daar heb ik hartstikke veel lol in!


Ten eerste mijn dochters bed naar buiten.


Plantje uit het raamkozijn vissen.


Een stel spulletjes uit de stee vissen en meenemen naar het huis.


Stenen uit de tuin halen en onder de matras van mijn dochter zetten.


Bij gebrek aan grote kussens, wat dekens inde slopen doen en in de rechter ook een witte handdoek anders zag je het paars er doorheen schijnen....


En onder het tijdschrift leg ik een boek en een steen zodat het wat schuin ligt en beter te zien is op de foto's.
En onder het kussen leg ik een doosje.


Vervolgens ga ik op een stoel staan en maak ik de foto's.


Beetje naar links, beetje naar rechts, beetje zus, beetje zo!





En dan ben ik blij en breng ik alles weer terug naar zijn plek en is het net alsof er nooit een knus slaapkamertje geweest is met oude spulletjes.

(Ik miste eigenlijk nog van die jaren zeventig pantoffeltjes om onder het bed te zetten, maar ach niemand ziet dat er vloerverwarming is op deze kamer! )



2 opmerkingen:

Purperpolletje zei

Nou zeg, daar ben je lekker druk mee geweest. Gaaf dat kamerscherm, is ook wel wat voor Grote Pol...

Unknown zei

Ik wacht vol verwachting naar je volgende blog