zondag 5 januari 2020

Gelukkig nieuw haar!


De kalender van de afgelopen weken.
Wat een hoop feest hebben we gehad!

Kerstvieringen op school, de 50e verjaardag van mijn broer met Het nostalgisch Hans pakket! Spelen met de winterdorp spulletjes, de kerstviering met alle familie en al het eten, we kregen twee zakken nieuwe kleding, dat is altijd feest, oud en nieuw natuurlijk en we gingen gourmetten in seventies stijl (zie mijn instagram retrogroenefazant).

Afgelopen vrijdag ook een bijzondere dag, onze jongste dochter liet haar ellenlange haar knippen voor een haarwerk. Want een vriendinnetje heeft nauwelijks nog haar nadat ze een hersentumor had.
En zo kwam het idee om het haar te doneren.



Het was best spannend, maar ze is superblij met haar nieuwe kapsel! 


Vier vlechten werden er af geknipt!


Wat een resultaat!


En vanaf vandaag komt Sjef, de hond van oma logeren, dat is ook gezellig!



5 opmerkingen:

Knutselpret zei

Ontzettend dapper van je dochter !!!! ook mijn dochter heeft het gedaan maar die is al wel wat ouder schat ik.

De groene fazant zei

Ze is 7

De groene fazant zei

Leipe kapper!

myriamvanonsverhaal zei

Wat heerlijk als je dochter zo'n stap durft te zetten, een meisje met een groot hart...

Onliemie zei

Zo lief van je dochter. Het zal best een grote verandering zijn als ik die lange afgeknipte vlechten zie. Grote duim omhoog voor haar.