maandag 23 september 2019

Kijk je mee? Retro in de stee.


Eerder schreef ik al eens de blogpost De stee verandert mee.


En ook het wel en wee in de stee waarin ik de eerste inrichtingsbeginnetjes liet zien van de stee. met een keukenhoek, een zithoek en een slaaphoek.
Ik ben helemaal gek op alle jaren zeventig dingen en sinds kort ben ik met alle oranje-ritus ook te vinden op instagram. Ook daar heet ik de groene fazant.
Komen jullie daar ook kijken?



Linksonder een foto van mijzelf als baby. En verder plaatjes en reclames uit oude tijdschriften.



2 opmerkingen:

juffrouw Ooievaar zei

Gezellig, goed bezig :)
Ik kom je opzoeken op IG
Groetjes Anita

blauwruitje zei

Haha zo grappig om te zien hoe smaken verschillen, bij mij geen oranje of andere retro gedoe in huis. Ik volg je inmiddels op instagram. Eens zien hoe ernstig de oranjekoorts is.