zondag 23 juni 2019

Weggeefhoek

Regelmatig bied ik spullen aan op de weggeefgroep van ons dorp.
Zo bood ik laatst een kinderbankje aan.
Een mevrouw haalde het graag op, keek mijn tuin rond en zei: 'Vind je het leuk om wat plantjes te krijgen?'
Ja zeker zei ik en eigenlijk vergat ik daarna haar belofte....


Van de week stond de mevrouw aan het hek met een stel zakjes.
Ik vroeg me af wat het was en omdat ik vergeten was dat ze dit beloofd had, had ik echt geen idee.
'Plantjes zei ze, beloofd is toch beloofd!?'

Ik was echt verrast.

Iets terugkrijgen is echt heel leuk!
En inderdaad beloofd is beloofd.




3 opmerkingen:

juffrouw Ooievaar zei

Wat leuk :)
Ik ben inderdaad ook heel erg van beloofd is beloofd!
Maar niet iedereen heeft dat, het is daarom altijd extra leuk als iemand daar ook van is ;)
Veel plezier van je plantenstekjes
Groetjes Anita

broer zei

Dat is wat jouw tuin-tje... nodig heeft Zussie. Met wat meer bloemen en struuken kun je er net zo'n paradijs van maken als dát Oma had. Praat er eens over met Mama, die is er ZO goed in !

blauwruitje zei

Dat is nog eens leuke ruilhandel. Zo is iedereen weer blij.