dinsdag 18 juni 2019

Rare dingen ondernemen.

Nou de zwarte markt was al weer een belevenis!
Maar 'Joost' mag weten waarom, 
maar ik ga in op een vraag die iemand al wel vier keer gesteld heeft op een weggeefhoek. 

Een man vraagt of iemand hem wil helpen met zijn haar milimeteren. 

Het lijkt me eigenlijk wel grappig. Ik heb jaren geleden wel eens het broertje van mijn man (meerdere keren) met de tondeuse gemilimeterd, dus ik denk dat ik het wel kan! 
Ik dacht toen wel ineens: Hellup wat heb ik nu weer gedaan.... Ik ken die man niet, ik ga niet alleen naar zijn huis toe. En zou hij gewoon ok zijn en echt alleen zijn haar eraf willen? Of wil hij verkering, hahaha!
En toch heb ik ja gezegd en met hem afgesproken, ik vind het wel leuk om mensen te helpen en mensen te leren kennen.

Nou ik ben heel benieuwd wat ik nu weer mee ga maken!

Wordt vervolgd.




Geen opmerkingen: