vrijdag 15 februari 2019

Cadeautjes

Ik kreeg een ingepakt zacht cadeautje. Het was een vriendin die laatst tegelijk met mijn in de winkel was maar haar portemonnee vergeten was. En ipv dat ik gewoon het geld terugkreeg, kreeg ik een stofje met fazantjes er op en daarin een plakband rolletje met de munten in een fijn papiertje!
Daar word ik blij van.


Ik kreeg ook nog post via de postbode, een envelop met twee gezellige stempeltjes! Samen met mijn paarse inktkussen kan ik nu fijn paarse krokodillen stempelen op formulieren die ik voortdurend moet invullen met informatie die er bv niet toe doet of al lang in een dossier staat, maar toch nog altijd gevraagd wordt... Ik vind dat leuker staan dan NVT of Zie DOSSIER.
Hoe wist die vriendin toch dat ik ook wel oren had naar een krokodil stempel?


En voor de vogeltjes maakten wij ook cadeautjes die we door de hele tuin hingen, en vervolgens kregen wij van hen als cadeau dat we ze steeds mogen bewonderen in de tuin!


1 opmerking:

Pippa's Hus zei

Wat een fijne pakjes, om blij van te worden. XX Esther