woensdag 16 januari 2019

Na de kerstdagen kwam er een pakketje.

(Vanwege mijn operatie was ik er nog niet aan toegekomen om deze post te plaatsen.)

We krijgen eigenlijk nooit pakketjes en al helemaal niet van zulke gezellig ingepakte!
Maar dat dit pakketje zo iets moois zou bevatten hadden we nooit durven hopen!

 WAT EEN GIGANTISCHE VERRASSING!!!!!!!!!!









Ongelofelijk wat waren we verrast door zo'n bijzonder kado.
Mijn dochters zeiden zulke mooie dingen toen het doosje open ging!
De mini zei: 'Wauw zo iets liefs kan je toch niet weggeven!' en klemde de pop meteen tegen zich aan.
De grote kleine zei: 'Iemand heeft hem zelf gemaakt en hij is zo mooi!'

En deze uitspraken volgden door: 'Kan het sokje uit?' en ' Heeft ie ook een naveltje?' Gevolgd door hard gejuig en 'JAAAAAA' toen het truitje omhoog getilt was.
Mini zei tijdens het ontdekken en leren kennen van het nieuwe poppenkind ook nog zwijmelend:' Zijn haartjes zijn ook zoooo leuk!'

En nu is het poppenbedje (wat mijn opa in 1966 maakte voor mijn zus) van zolder gehaald en het matrasje en dekentje ook.

Een namen-brainstormlijstje werd opgesteld en hij heet nu officieel: Borrie.

Ik wil de maakster www.poesmisty.blogspot.nl enorm bedanken  zo'n prachtige pop hadden we nog nooit, maar is heel erg op zijn plek hier!
Superleuk en zo prachtig gemaakt.

4 opmerkingen:

Henny zei

wat een liefdevol thuis, genieten!

Willy zei

Wat lief en hij heeft meerdere poppenmoeders om te knuffelen.

Pippa's Hus zei

Wat een bijzonder lief cadeau. Ik heb er zelf 2 gemaakt en weet hoeveel werk het is. Geniet er maar fijn van maar dat doen jullie volgens mij al! XX esther

myriamvanonsverhaal zei

Wauw zeg, zo'n pakketje wou ik ook wel krijgen! Zalig!