maandag 21 januari 2019

Hoe komt een aap aan vlooien.

(Deze post is van wat weken terug, voor de operatie.)

Hoe komt een aap aan vlooien? Zou mijn moeder zeggen.
Deze week veel geluk.
Zaterdag nam ik iemand mee in de auto en kreeg daarna van haar mini-kerstboompjes met lichtjes voor onze dochters.



Maandag zag ik met de mini achter de winkel de container vol liggen met bosjes bloemen die niet verkocht waren, we visten een paar mooie bosjes er uit en gaven er ook een aan de buurvrouw.

Maandag kreeg ik van iemand in het dorp kinderboeken voor de kinderboekenminibieb.

Toen vroeg ze of ik nog behoefte had aan andere spullen. Omdat de winterjas van mini net die dag kapot was gegaan, zei ik tegen haar dat ik wel een winterjas kon gebruiken. Geen idee of dat zou lukken en wat je dan krijgt is ook maar de vraag. Vandaag kreeg ik een berichtje dat ze er een had, en wat voor een, echt een ontzettend leuke!



En al een paar dagen zag ik een sjaal hangen aan een paal, niemand nam hem mee, hij werd nat en modderig. Toen heb ik hem vandaag mee genomen. Wat een mooie!


Nou zo komt een aap dus aan vlooien, hihi!




4 opmerkingen:

blauwruitje zei

Wat een heerlijke ruilhandel. Hier word ik blij van.
Groetjes Sandra

klaproos zei

heerlijk toch, zulke vlooien wil je elke dag wel krijgen toch :-)

huis tjokvol zei

Super mooie jas ,daar zal je dochter veel plezier van hebben .

Willy zei

Dat zijn vlooien waar je geen nee tegen zegt.