woensdag 29 augustus 2018

Zullen we een rondje pompoenjacht doen met mijn kadettje?

Gisteravond belde mijn zus of ik tijd had en dat ze wilde komen. Dat is altijd gezellig dus dat gingen we doen!
Zullen we een rondje pompoenjacht doen met mijn kadettje vroeg ik.
Het werd wel erg snel donker, maar ook al is mijn auto al 47 jaar oud, de lichtjes doen het nog super en hij snort zo gezellig. Alle mankementjes die hij heeft nemen we voor lief. (hendeltje van het raam valt er steeds af, kachel kan je niet bedienen van binnen uit, gordels zijn wat prehistorisch enz.)
We scoorden geweldig veel groente! Mijn zus nam naast pompoen en courgette ook nog bietjes mee.
We bezochten ook nog een gezellige minibieb en namen elk boek even mee naar de straatlantaarn om te kijken wat het was, echt vroeg donker al!
We reden nog een ere-rondje door mijn dorpje en toen waren we alweer thuis, hihi klein dorpje! Maar wel leuk.


Het ziet er heerlijk en prachtig uit.
Komende week ook nog op zoek naar kalebassen om gezellige hoekjes te maken in de tuin.

2 opmerkingen:

Pippa's Hus zei

Wat een gezellig tochtje! XX Esther

blauwruitje zei

Je bent goed geslaagd. Ik probeer de verleiding te weerstaan om nu al pompoenen te kopen. Ze horen voor mij echt bij de herfst en ik wil nog even nazomeren. Ga je decoreren of ook eten?