dinsdag 28 augustus 2018

Minibieb deel 4

Vandaag deed ik een oproepje op een fb groep of iemand kinderboeken wilde geven voor de minibieb. Een mevrouw uit de buurt reageerde. Ze vroeg nog, hoeveel wil je er hebben? Ik zei netjes:  ' Hoeveel u er kwijt wil.'
Ik kreeg een hele bananendoos vol met prachtige boeken, boeken van lemniscaat, ploegsma, boeken over belangrijke thema's zoals scheiden, epilepsie, naar het ziekenhuis, spoken en een baby krijgen.
Ook boeken voor kinderen vanaf 12.
Ik bloos er nu nog van! En daarna kreeg ik nog een berichtje dat ze elke twee maanden wel zo'n doos kan geven! Ik denk dat ik maar eens heeeel snel nog meer reclame ga maken!

En dat nog meer mensen iets gezelligs in het logboekje schrijven!
En natuurlijk genieten van de verhalen die ze lezen.

2 opmerkingen:

juffrouw Ooievaar zei

Wat leuk :)
Maar je moet wel uitkijken, straks is het geen mini-bieb meer ;)
Groetjes Anita

blauwruitje zei

Goed zeg! Hoe fijn is dat.