zondag 12 augustus 2018

Rommelkunst


We waren bij een expositie. Een kunstenaar had dit schilderij beplakt met dingetjes en een een stoel beplakt! Hier onder zie je wat details er van.
(je kunt ook op de foto's klikken om ze groter in beeld te krijgen.)


Wasknijper, pottertjedoosje, barbie arm, enz.


Ik zie een paaskonijntje, jij ook?


Zoek het zakmesje en de kurk.





Wat zie jij in jouw favoriete kleur?


Een kwast, een schaar, een blikje, gordijnogen....




Zie je de speen en winnie de pooh?


3 opmerkingen:

Pippa's Hus zei

Jeetje wat een spullen! Wel een goede manier om eraf te komen trouwens. ;-) XX Esther

Unknown zei

Ik geloof niet dat ik direct in mijn huis neer zou zetten, haha maar je hebt wel wat te bekijken. Hoe verzin je zoiets.

Groetjes Sandra

Anoniem zei

Het aparte aan dit soort kunst vind ik vaak dat als jij en ik zoiets maken mensen het zooi noemen, maar als een kunstenaar het doet , het dan ineens kunst is en vaak ook nog een hoop geld oplevert.