dinsdag 14 augustus 2018

Mijn lieve buurvrouw

Een poosje terug hield men op ons kersenfeest in het dorp een goede buur actie. je kon een huisje invullen voor je goede buur en dan aangeven waarom. Ik vulde er een in voor mijn lieve buurvrouw Miep. 
Zonder te weten dat ik zelf ook door haar genomineerd was als goede buur!
Ik kreeg dit lieve kaartje.



En vandaag bracht ze me twee landlevens en een lampiontakje.
Samen gingen we daarna nog meer takken knippen want de grote kleine wist waar er een struik groeide!
Ik vind ze zo prachtig!
Ik ga ze drogen om er in de herfst lampjes in te doen.


3 opmerkingen:

juffrouw Ooievaar zei

Wat zijn landlevens ?
De takken wauw, super mooi, wat is de natuur toch mooi!!
De lampionnetjes zijn een van mijn lievelingen, ik wil ook nog aan zaad zien te komen :)
Wat leuk dat jullie elkaar kozen :)
Veel kijkplezier en geniet van je takken.
Groetjes Anita

blauwruitje zei

Wat grappig dat jullie dezelfde gedachte hadden. Heerlijke tijdschriften Landleven. En wat een mooie tak. Ik probeer al 3 jaar zo'n plant in leven te houden in de tuin maar zonder al te veel succes. Dit jaar is hij wel teruggekomen en heb ik een lampionnetje maar veel is het nog niet. En dat terwijl mijn collega het bijna haar tuin niet uitkrijgt. Ik zeg lekker genieten van je mooie tak.
Groetjes Sandra

Anoniem zei

Een klein landje dat Luxemburg maar gezegend met veel prachtige natuur.
Echt om vaker heen te gaan.

Pumpie vindt die verschillende kleuren van de lampionnetjes heel mooi en dan op een vaas om steeds van te genieten.Heerlijk.