zondag 1 juli 2018

Wat is dat,wat ontdek ik daar?

Op een doordeweekse ochtend fietste ik hier langs op, ik wist niet dat het er was. Een heel groot moestuintjespark. 
Er was bijna niemand en ik keek lekker rond, ieder tuintje zorgvuldig omheind en onderhouden. 

Sommigen met wat huiselijke hokjes, waar ik dan weer heel nieuwsgierig van word. Wat is daar achter dat gordijn? 


Hoe vertoeven ze daar, in het weekend misschien? Zouden zij zelf in een flat wonen? Wat hebben zij daar voor spulletjes, wat zouden het voor mensen zijn?


Nog zo'n knus plekje met bankje en gezelligheid in de kas....


En dit onderste tuintje, deze mensen zijn heel gedisciplineerd denk ik, zo keurig, zo netjes, alles in handige rijtjes en geen stukje grond verspild aan iets onnuttigs. Zij hebben vast heel veel raad voor anderen op moestuinders gebied. Mooi om te zien.



En toch ook een fijn vertoefplekje compleet met schaduw gordijntje.


4 opmerkingen:

Happy Earl Grey zei

Persoonlijke paradijsjes, rijkdom in alle eenvoud. Mooi!
Groetjes

juffrouw Ooievaar zei

Leuk om alles te zien groeien en bloeien.
Fijn een eigen stekje om lekker te genieten van de stilte en rust.
Groetjes Anita

Anoniem zei

Bij ons in de buurt worden af en toe een paar stukjes land vrij gegeven
aan bewoners die er groente of bloemen mogen kweken.
Er is ook ergens een vrij toegankelijk terrasje met rondom bessen,bramen en druiven. Groeten,Pumpie.

Pippa's Hus zei

Ik zou nog eens terug gaan als ik jou was. Wie weet wat je nog meer ontdekt. ;-) XX Esther