maandag 12 februari 2018

Waar zullen we deze zomer eens naartoe gaan?

Ik ben begonnen met nadenken over een zomervakantieplan.
Afgelopen zomer gingen we naar Zweden. Dat was geweldig!
Vroeger ging ik met mijn ouders meestal naar Zwitserland, die bergen, machtig mooi! Ook naar Duitsland, Italie en Oostenrijk. Met scouting ben ik naar Belgie, Luxemburg, Tjechie, Hongarije, Engeland en Frankrijk geweest. Met mijn nu 'Man', vroeger nog vriendje ben ik naar Frankrijk en Spanje geweest.
En met vriendinnen naar Thailand, Zuid Afrika en Lesotho.

En ik droom van IJsland, Mongolie, Nepal, Kroatie en nog meer Scandinavie....

Maar waar zullen we nu met de meisjes eens naartoe?
Een land met natuur, waar we in watertjes kunnen spelen, waar het lekker weer zal zijn.
Op een kleine camping, ergens waar prachtige stenen zijn of bergen en bos...

Ik ben er nog niet uit... Nu droom ik nog even van afgelopen vakantie!




In gedachten loop ik dit pad langs alle mooie landen en denk ik nog even verder...


Geen opmerkingen: