woensdag 14 februari 2018

Deze week bij de Fazant


Omdat het vakantie is, doen we extra fijne dingen. Zoals fruitspiesjes maken en gisteren verraste ik de meisjes met een rupsje.


En daarna genoot ik zo van hoe mooi de komkommer er uit zag.

Vandaag mochten opa en oma komen eten in Restaurant de Fazant. Pannenkoeken stonden er op de menukaart. Ik droeg een rood/wit geruite schort, de grote kleine een root/wit geruite blouse en de mini een oberschort. De opgezette fazant stond voor het raam en op de menukaart stonden alle keuzes.



Zo heerlijk dat ze nu kan schrijven en lezen!


En ik kreeg een mysterieuze kaart. Een handschrift wat ik niet herken op de envelop, een lieve tekst op de voorkant en een getekend hart in de kaart... Maar nergens een naam. En de lippenstiftkus herkende ik ook niet...
Wie was er zo lief?


Geen opmerkingen: