maandag 18 september 2017

Bijna de dag van het feestje


Knus in de bus.


Tijdens alle voorbereidingen belde ik nog een keer met mijn ouders en mijn vader vroeg toen of wat hij allemaal mee moest nemen en of hij geld mee moest nemen. Toen ontstond er nog een plan.


Ik had nog een oud portemonneetje wat ik vulde met guldens, entreekaartjes en wat reclame.
Ik schreef er een mooi briefje bij waarop stond:


Beste gasten,

van de organisatie heb ik vernomen dat u zich zorgen maakte om de financiering van het uitstapje.
Zoals ook toen aangegeven is, dient u zich allerminst zorgen te maken.
Bij deze ontvangt u een goedgevulde beurs.
Met vriendelijke groeten,

Taxibedrijf de olijke Fazant.

Ik pakte het gezellig in.



Deed het briefje erbij en pakte het in als pakketje wat ik zaterdagochtend in de brievenbus deed bij mijn ouders, daarna naar mijn zus voor de laatste voorbereidingen en toen....


....startte het feestje!

Geen opmerkingen: