woensdag 29 maart 2017

Oude tijdschriften


Mijn moeder had weer een stapel oude tijdschrfiten voor me, Eigen huis uit 1971 ongeveer.
Ik vind dat geweldig!
Ik bladerde ze vandaag door en het was net een terug naar mijn ouderlijk huis-vroeger-gevoel.

Ja herkenbare geiser!!!!
Toen ik zelf in mijn eigen plekje ging wonen had ik dezelfde net als vroeger bij mijn ouders. Dat was er een die ik met zwaluw lucifers die mijn vader altijd had bij zijn sigaren, aan moest steken en net voordat we naar ons huidige huis verhuisden hield het ding er definitief mee op. Wat heb ik die de laatste weken vervloekt als ik stond te douchen...

Die vloer ken ik van onze zolder, prikte mega aan je blote voeten, mam ligt íe daar nog steeds?


Zo'n beer had mijn zus. Ook prikkerig overigens.

Tja die klok, herkenbaar hoor. Niet echt een sierraad overigens, bij mijn ouders staan er ook nog lelijke gouden poppetjes op.

Wat dat toch is dat ik zo van die oude zooi hou....

Geen opmerkingen: