donderdag 20 oktober 2016

Knuffels deel 7

De knuffel van de moeder van de grote kleines beste vriendin. En dat is dan gelijk ook een vriendin van mij! 
Toen ik het vroeg zei ze  'leuke vraag' en haalde ze haar gelijk van zolder, daar lag ze zorgvuldig bewaard. Ze nam haar knuffel mee naar school in een mooi lief tasje hing ze aan het fietsstuur. Ze had haar zelf al heel lang niet gezien en vertelde me dat het haar ontroerde om de knuffel weer te zien en vast te houden. En dat ze er erg zuinig op is. Haar jongste dochter vind het ook een lief knuffeltje en ze vond ook het jurkje zo mooi.  Dat losse oogje vind ik bijzonder ne ze vertelde me dat ze al een keer van nieuwe snorhaartjes is voorzien. Nu mag ze weer een poosje beneden komen wonen. (Pronken met haar schoonheid ;) )



Geen opmerkingen: