zaterdag 21 april 2012

O GRRRRRRRRRR !

Er zijn van die momenten dat ik onze hond echt een eikel vind! Zo ook gisteren. Ik had mijn zwangere buik in mijn beste zwangerschapskleren gehesen om er leuk uit te zien voor de reünie van de middelbare school. En ik ging nog even de hond uitlaten. Hij poepte al snel maar er bleef (ja lekker goor) een haar met een klontje poep uit zijn poepgat hangen......Bah. Ik hoopte dat hij nog wel wat meer zou poepen en dat ik het dan niet hoefde af te vegen. Maar nee hoor er gebeurde iets ANDERS. Ineens schrikt die eikel ergens van en jawel, hij duwt dat vieze poepklontje tegen mijn schone kleren aan! Ongelofelijk! Heb ik daar zo'n stinkende bruine klodder poep aan mijn rok, terwijl ik op het punt sta te vertrekken naar de reünie. Zucht.
Tja toen moest ik dat weer helemaal schoon maken voordat ik kon vertrekken, het was maar goed dat mijn dochter er niet was want Doerak moest heel wat nare woorden aan horen....
Uiteindelijk ben ik (zonder poepklontje aan mijn rok) heelhuids aangekomen op de reünie en het was best leuk. Veel leraren gezien en gesproken, niet zoveel klasgenoten.

Geen opmerkingen: