donderdag 13 februari 2020

Feest, feest en nog een feest!

Ik ben de afgelopen tijd bezig met het organiseren van drie feesten!
Een kleurenfeest voor de grote kleine, een kunstfeest voor de mini en een heel groot feest wat het idee is van onze kinderburgemeester!

Het regenboog/kleurenfeest is al bijna klaar.


Ik heb allemaal versiering gemaakt en zelfs van het afval word je vrolijk.


Een voorbeeldje gemaakt.


Een dagindeling overzichtje.


De versieringen.


We gaan allemaal spellen en knutsels doen in het thema kleur.
De vriendinnen komen allemaal in kleding in een kleur van de regenboog en de grote kleine trekt haar regenboogjurk aan.  En dan gaan we opdrachten doen waar ze de kleuren voor nodig hebben.

Precies het goede thema voor ons regenboogkind!

Over de andere feesten later meer.


4 opmerkingen:

juffrouw Ooievaar zei

Dat gaat een zeeeer vrolijk feest worden :)
Ziet er allemaal reuze gezellig en sfeervol uit, de kinderen gaan genieten :) Heel veel plezier :)
Hartelijke groet Anita

blauwruitje zei

Dat gaat vast een heerlijk feest worden. Het hoeft allemaal niet zo groots en meeslepend. Ik vind het een topidee!

De groene fazant zei

Klopt. Ik blijf stug thuisfeestjes geven hoor. Daar hebben ze het nog steeds over!

Onliemie zei

Wat een leuk feest zal dit geweest zijn. Zalig dat je kiest voor een thuisfeestje. Ik vind het vreselijk al die toestanden in binnenspeeltuinen en dergelijke. Je hebt er nogal werk van gemaakt. Jouw kinderen hebben geluk met zo'n creatieve mama.