dinsdag 17 december 2019

De kerstboom is klaar!


Toen ik een poosje terug door de kringloop liep, zag ik deze bruidsjurk. 
Ik zag er een kerstboom in!
Ik kocht er oude kerstballen, kettingen, een zonnebril en appeltjes bij.
Het plan was er.
Alleen de uitvoering was nog een heel gedoe. De kerstlichtjes zouden over de jurk komen, maar nergens wit of doorzichtig snoer te vinden... En hoe maak je de jurk wijd zonder er wekenlang een persoon in te stoppen! En zorg je dat de jurk niet voortdurend ronddraaid....


Maar het is alemaal gelukt!
Ik ben er blij mee. Mijn kinderen verklaren me voor gek, haha, maar ik heb lekker een creatieve kerstboom!



1 opmerking:

blauwruitje zei

Wat een creatief project. Ik geloof trouwens wel dat ik je kinderen snap. Ik ga toch ook liever voor een traditionele boom. Maar origineel is t-ie zeker. Knap gedaan hoor.
Groetjes Sandra