maandag 4 november 2019

Versierd

Een tijd terug bezocht ik Kasteel de Haar en daar heb ik zoveel moois op de foto gezet.
Deze wil ik jullie ook graag laten zien.



 Alles in kasteel de Haar is prachtig versierd! Ik heb genoten van het glas in lood, het smeedwerk, het houtsnijwerk, de kleding, de tapijten, de trappen, de gevel, de tuinen enz. Werkelijk alles is mooi, mooier, mooist! Hier een aantal mooie plekjes. (Zou trouwens een leuke speurtocht zijn: bezoek het kasteel en zoek deze details!)







Een mouw van een blouse in de herstelkamer.






3 opmerkingen:

juffrouw Ooievaar zei

Allemaal even mooi :)
Wat waren ze vroeger toch knap, al die ambachten, jammer dat zoveel van die kennis verloren is gegaan of niet meer wordt uitgeoefend.
Ik kan daar ook zo van genieten, leuk dat we mee mochten kijken.
Groetjes en een fijne week, Anita

Pippa's Hus zei

Mooi, mooi, mooi! XX Esther

blauwruitje zei

Je bezoekje leverde mooie plaatjes op. Ik ben al een paar keer in de tuin van kasteel De Haar geweest maar nooit erin. Toch eens doen.