zondag 20 oktober 2019

Super gezellige verkoop via Marktplaats.

  1. Goedenavond , Graag neem ik de Simplex Auto puzzel op foto 1 van je over en ik hoop dat deze er nog is. Met vriendelijke groet, M.
    19:54
  2. Ik heb hem nog. En zal hem voor je bewaren. Ik zal morgen even verder reageren, nu druk.
    20:22

  1. Ik heb de puzzel nog, de kartonnen onderplaat is ietsjes los in het midden, maar niet gescheurd oid en de puzzel is nog helemaal compleet. de oranje Renault 16 is wel een keer geproefd door een kindje met tandjes...
    11:04
  2. Hallo, Wat ouderdoms en gebruikssporen, geen probleem, dat maakt het nog authentieker. De puzzel mag naar : M. .......laan 1 enz.


  3. Zodra ik een reknr heb zal ik de verschuldigde kosten zo snel mogelijk voldoen. Vriendelijke groet, M.

za 5 okt

  1. Mooi! Mijn rekeningnummer is ....... tnv......... 3,50 + verzendkosten 2,50 schat ik. Wat je evt. teveel betaald hebt aan verzendkosten maak ik weer terug over naar je.
    15:17
  2. Stuur je een berichtje als je het geld overgemaakt hebt? Ik kan de puzzel maandag op de post doen, hij past door de brievenbus, dus dat scheelt!
    15:17
  3. Hallo Zojuist heb ik 6 euro overgemaakt, en dat het door de bus past is handig. Als de porto hoger is hoor ik het wel. Vriendelijke groet, M.
    18:46

zondag

  1. Bedankt! Ik ga de puzzel inpakken!
    10:08

maandag

  1. Ik heb de puzzel ingepakt en ga hem nu wegbrengen, daarna zal ik even berichten over de priojs van de verzendkosten!
    11:05
  2. De track and trace code is ........ En de verzendkosten waren 4,35 euro, Dat had ik niet verwacht.... Zou je me de resterende 1,35 nog willen overmaken? Veel plezier met de puzzel!
    13:20

gisteren

  1. heb je hem al ontvangen?
    17:31
  2. Hallo , Het pakje is vandaag veilig aangekomen en zojuist heb ik het karton er in zijn geheel weer opgelijmd. Wat een leuk stuk speelgoed uit mijn jeugd met al die oude auto modellen. Een aanwinst voor mijn collectie speelgoed en herinneringen. Vriendelijke groet, M.
    19:15



    • Wat leuk om te horen! Wil je de resterende verzendkosten nog overmaken alsjeblieft?
      20:02
    • Ben je ook zo'n nostalgie verzamelaar? Ik ben gek op de jaren zeventig en hou van verzamelen. Altijd tof als ik weer een mooi ding vind!
      20:03

    vandaag

    1. Hallo, De resterende porto is inmiddels overgemaakt. Ja ik behoor tot de club van verzamelaars van nostalgische dingen, vooral uit mijn eigen jeugd, en vooral het speelgoed dat ik had. Ben in 1964 geboren dus alles uit de jaren 60 en 70 heeft mijn aandacht. Ik was het niet van plan, verzamelen, en ik had met name spulletjes uit de erfenis van het oudelijk huis, maar in 2007 kocht ik mijn eerste vinyl plastic autootje, en toen was ik besmet met het verzamelvirus :-), je begrijpt vast hoe zoiets gaat. Later kwamen daar blikken spaceguns bij, houten blokhutten en blikken autootjes, echt jongens dingen. Maar ook ouderwetse kerstlampjes en een tafel-flipperspel horen bij de collectie. Leuk om te horen dat jij ook verzamelt, heb jij ook specifieke onderwerpen binnen je collectie? En krijg je alles in huis geplaatst? Vriendelijke groet, M.
      19:20
    2. Heerlijk verhaal dit! Jaaaaa ik ben ook een verzamelaar, vooarnamelijk retro spullen en dat verzamel ik al vanaf heel jongs af aan. Toen ik tien was, was oranje mijn lievelingskleur, iedereen verklaarde me voor gek, dat was eind jaren tachtig en je moest spijkerboeken met knalkleuren dragen, later kwam er ook veel paarse kleding en paarse spullen. Ik kocht steeds meer gave lampen zoals een lavalamp, glassfiberlamp en design lampen. Maar ook oud fischer price speelgoed vond ik toen al erg mooi. Ik hou wel van een vrij leeg en ietwat rustig interieur, wel gevuld met een hoop verzamelde dingen zoals gebloemde retro lp/dozen en veel blikken met retro prints. Ik heb veel in huis, ook het speelgoed van de kinderen bv. Maar ook in de tuin staan veel oude objecten, oude ploeg, zeis, oude pannen, zinken emmers enz. En ik heb de rijkdom om een kamertje in de schuur te hebben wat ik vol zet met leukigheid. Ook hebben we graag oldtimers. Soms moeten er wat spullen vertrekken, maar dan is het daarna ook weer tijd om andere leuke dingen op de kop te tikken! Er is inmiddels weinig moderns meer hier.
      20:45
    3. Als je instagram hebt kan je al wat dingetjes bekijken: retrogroenefazant noem ik mezelf daar.
      20:46
    4. Veel plezier met verder verzamelen!
      1. Hallo, Bedankt voor je mailtje. Als je al vanaf je 10e verzamelt ben je er vroeg bij, dan heb je echt authentieke spulletjes uit die tijd. Ook fijn dat je een eigen ruimte hebt voor je hobby, ik heb iets soortgelijks maar dan op zolder, daar heb ik onder het schuine dak een wand met open verzamelkasten staan met alles erin. De rest van het huis is vrij leeg maar in de huiskamer mag ik sinds dit jaar 2 echte vitrinekasten huisvesten :-). En dat staat erg leuk en scheelt een hoop stof. Stoffen moet ik zeker een paar keer per jaar doen, maar ik vind dat geen straf, lekker fröbelen met de collectie. En verder staan er in de keuken en huiskamer wat spulletjes uit het ouderlijk huis,ja je kan helaas niet alles bewaren. Herkenbaar dat verhaal over oranje, je had van de bolle bureaulampen en vazen in deze kleur haha, en natuurlijk de Tomado boekenkastjes van metaal, heeft er jarenlang eentje gehangen in mijn tienerkamer, de normaalste zaak van de wereld toen. Jullie hebben zelfs oldtimers, zijn ze dan ook echt oud uit de jaren 30 en 40, of zijn het meer youngtimers van de jaren 60 en 70? Nee, ik heb eigenlijk geen social media, ben slecht te vinden op internet maar ik heb wel een website over al mijn verzamelinteresses waar ik een overzicht bied van mijn collecties. Dus als je het leuk lijkt kom dan naar deze link:................... En jij ook plezier met verzamelen, als je een verzamelhobby hebt, verveel je je nooit. Groeten M.
        18:2618:26
      2. De link laat ik hier maar even niet zien vanwege privacy.

      vandaag

      1. Leuk! We hebben een B kadett uit 71 en een VW T3 doka. Niet superoud dus maar toch al bijna 50 die kadett. Ik ga kijken!

    5 opmerkingen:

    Happy Earl Grey zei

    Wat een leuke handel zo, ik zet net een stoel op Marktplaats en nu maar afwachten of ik er net zoveel plezier aan ga beleven als jij.

    De groene fazant zei

    Succes!

    Unknown zei

    Wat leuk, zo kan het dus ook! Heerlijk!!

    Pippa's Hus zei

    Heerlijk zulke contacten! XX Esther

    blauwruitje zei

    Hier word je toch heel vrolijk van.
    Groetjes Sandra