donderdag 18 juli 2019

Kasteel de Haar


Dit kasteel is ontzettend indrukwekkend, ik kreeg het uitje cadeau van een vriendin die ik al jaaaaaaaaren heb. En keken rond en kregen een rondleiding naar de verborgen kamers. 



Als de bewonders van dit kasteel op reis gingen, namen ze geweldige koffers mee. Dit is een picknickkoffer, die natuurlijk gedragen werd door een lakkei.
Ook zagen we een enorme toilettas met allerlei potjes voor parfum, nagelknipper, veil, wimperkruller, oorhaakje om je oren schoon te maken en alles van zilver met ivoor.


En met deze koffers gingen ze dan bv naar Egypte, de piramides bezoeken en andere hele verre reizen maken.



Deze koffer vind ik echt geweldig, ik begrijp niet dat we tegenwoordig niet meer zulke koffers hebben. Je kunt deze gebruiken als kast! Ik vind het een super uitvinding.

Ga jij ook nog op reis of ben je al weg geweest?





2 opmerkingen:

Pippa's Hus zei

Wat een fijn uitje! Daar hou ik ook zo van. XX Esther

blauwruitje zei

Dat klinkt als een geslaagd uitje. En inderdaad waarom nu niet meer zulke koffers, het gewicht wellicht.. We zouden er dan ook lakeien bijgeleverd willen hebben.
Fijn weekend.
Groetjes Sandra