donderdag 4 juli 2019

Het jaarlijkse dorpsfeest.

Ieder jaar hebben we in ons dorp een week lang feest, met de avond vierdaagse, feestavond, markt, bootcamp en ook de dorpsquizz.
Bij de dorpsquizz gaan teams allerlei vragen beantwoorden over ons dorp en opdrachten doen.
Een van de opdrachten was het vinden van ONZE minibieb en daarna het maken van ook een minibieb! Ik heb er vandaag al vier gespot. Ik hoop heel erg dat ze blijven staan en dat iedereen in ons dorp en fijn gebruik van gaat maken.
De een is nog mooier dan de ander geworden!


Hier en daar valt er al iets af, maar hij is wel inclusief insectenhotel. Of dat nou zo praktisch is vraag ik me af... 
Want gisteravond was ik bij mijn zus bij een minibieb en daar hadden bijen hun intrek genomen aan de achterkant en toen wij aan de voorkant boeken pakten kwamen ze even vertellen dat ze liever geen bezoek kregen....




Klein maar fijn deze.


Maar deze is echt heel bijzonder leuk! Met bloemen en muisjes in de bieb en prachtige schilderingen bovenop en achterop! 





Wat mij betreft is deze met muisjes de leukste die ik tot nu toe gezien heb.



Deze bieb valt niet erg op, maar staat wel bij een bankje! En hij heeft verschillende kanten voor verschillende boeken, hartstikke goed bedacht!



Ik hoop dat er nog meer staan, er waren 24 teams, dus wie weet!

1 opmerking:

blauwruitje zei

Wat een creativiteit! En tegelijkertijd heel educatief. Leuk!