donderdag 25 april 2019

De mini wordt 7!








De mini wordt 7 en dat wil ze vieren met een heus heksenfeest!

Toevallig gaf een vriendin laatst een Harry Potter feest voor haar zoon, ik leende haar spullen uit en ik mocht nu dingen  lenen, die prachtige karaffen zijn van haar!


Een andere vriendin had wel schoenen voor ons, nu heeft de tafel heksenbenen, welke heks zou hier aan het toveren geweest zijn?


Lantaarn gevonden vlakbij de stort in de struiken.

Heel veel potjes verzameld voor heksenbrouwseltjes.

En we gaan ook goud zoeken in de zandtafel.


Huisdiertjes erbij.


Heksenlimonade, mjam jam jam.


Zo ziet de lanterfant bij de fazant er uit in heksenfeest stijl.


En zelfs de boom is aangekleed, er hangen meerdere zilveren circels in van karton, die draaien mooi rond en glitteren in de zon.

2 opmerkingen:

juffrouw Ooievaar zei

Ik wil ook wel een keer bij jou mijn verjaardag vieren :)
Elk keer weer heb je van die leuke ideeën
Die stoelpoten, echt super leuk!!
Veel plezier, maar dat is volgens mij geen probleem
Groetjes Anita

blauwruitje zei

Dit is vast weer een heel leuk feest geworden. Ik wil inderdaad ook wel eens mijn verjaardag bij jou vieren.
Groetjes Sandra