dinsdag 12 februari 2019

Fotocursus


Ik ben begonnen aan een cursus fotografie.
De eerste les ontdekten we wat dingen over onze eigen camera's en leerden we over iso, sluitertijd en diafragma.
We leerden expres mislukte foto's maken, met teveel licht, beweging enzo.


Ook kregen we een opdracht mee naar huis, speel met je iso, sluitertijd en diafragma en maak foto's van je eigen straat.

Ik vind mijn huis mooier dan de straat, maar toch ook maar een foto gemaakt van de straat...


Ik heb nu al zin in de volgende lees om mijn camera beter te leren kennen en er meer mee te kunnen doen!

4 opmerkingen:

juffrouw Ooievaar zei

Wat leuk, je steekt er altijd wat van op :)
Leuk om van je te horen, groetjes Anita

huis tjokvol zei

Wat leuk, ik heb ook net een nieuwe camara, snap er ook nog niks van. Wie weet is dat ook wat voor mij

Willy zei

Leuk en leerzaam.
Het is ook fijn om je eigen camera te kennen.

blauwruitje zei

Goed plan om les te nemen. Ik rommel meestal maar wat aan. Of dat de kwaliteit van de foto nou ten goede komt .....
Groetjes Sandra