woensdag 19 december 2018

secret santa

Zo begon het.
Het vullen van de envelop voor Carolien.
De kerstkoffers kwamen van de zolder en alle retro dingetjes die ik wilde sturen verzamelde ik bij elkaar.


Alles op de weegschaal...


Ik stuurde haar: Een retro barbiejurk voor het kerstfeest, een slinger zoals we die vroeger in de kerstboom hingen(een echte oude), mooie plaatjes, oude houten kerstengeltjes, een kerstmenu uit een libelle of Margriet jaren zeventig en nog wat dingetjes.


De envelop werd knus versierd.



En ik werd verrast met ook een envelop vol leuke retro dingetjes en mijn favoriete kleur oranje kwam er veelal in terug!




Wat een verrassing en precies wat ik heel erg leuk vind!


En deze laatste vind ik wel echt superleuk!


Dank je wel.


2 opmerkingen:

Pippa's Hus zei

Dat is nog eens fijne post! Enne die zo'n slinger hangt nu bij mij in de boom! ;-) XX Esther

myriamvanonsverhaal zei

Wat een tof idee...neem ik mee voor andere 'kaartmomenten' ;)