vrijdag 28 december 2018

Nog wat kerstfeer

Tweede kerstdag vierden wij in de schuur.
Ik had de Hollandse stee, mijn hoekje in de schuur boven kerstig ingericht.
We hadden lekkere hapjes die we daar bakten, een lp aan van ZZ & de Maskers 
en het was heerlijk knus!


Na het eten nog even op de stoel van  mijn Opa zitten en een spelletje doen bij kaarslicht.


Daar hangen mijn oude kinderklompjes en ook Oma's mattenklopper, zij had zo'n lange mat in de gang liggen die ze dan over het hek hing en uitklopte. (Mijmer mijmer....)


De meisjes hadden de kerstboom versierd die we onlangs gekregen hebben. 


En wij proostten heerlijk op het nieuwe jaar met boomgaardappelsap!

Dat was voor mij ook heel speciaal.

2 opmerkingen:

blauwruitje zei

Een fijne kerst zo te horen. Mooie herinnering.
groetjes Sandra

Pippa's Hus zei

Dat klinkt als een zalig kerstfeest. XX Esther