zaterdag 18 november 2017

Een rode tent

Ken je fenomeen de rode tent?

(Rode boerenzakdoek bij de fazant.)


Een Rode Tent is plek waar vrouwen eens per maand samenkomen om te rusten, even weer helemaal op te laden en elkaar inspireren met ontroerende levensverhalen.Rustig ontspannen, niets hoeft, warme rode tinten, zachte kussens,verse kruidenthee en heerlijke hapjes om met elkaar te delen. Een plek waar vrouwen anders met elkaar omgaan, door in verbinding er voor elkaar te Zijn. En samen op een veilige en geborgen manier de bijeenkomst dragen. Dus kom! En neem gezellig je dochter, je moeder, je grootmoeder of je vriendinnen met je mee.
Rode Tenten worden overal georganiseerd. De ‘Red Tent Movement’ groeit, overal ter wereld komen er steeds weer nieuwe Rode Tenten bij!Het doel is om in iedere buurt een Rode Tent te hebben, waar vrouwen van alle leeftijden en culturen kunnen samenkomen.Op RodeTent.nl vind je waar in jouw buurt een Rode Tent te vinden is. 


Ik kende het niet maar een vriendin van me attendeerde me hier op. En nu hebben wij geen rode tent en ook nog geen ambitie om geheel openbaar te worden, maar ik heb wel een tof kamertje in de schuur. Dus richtten we samen de rode boerenzakdoek op. Als eigen variant op de rode tent.

En nu maar lekker beppen en knus doen eens in de maand! Ik heb de dames-lp's al klaar liggen van Janis Joplin, Sinead O Connor, Nina Hagen, Nena etc. Ook de rode zakdoeken liggen klaar en het rode kacheltje staat dan alvast een half uurtje van te voren aan!




En ik las nog iets tofs: De buurtcamping.nl

Dat lijkt me ook wel een mooi idee voor bij ons bij de fazant, maar dan wel een mini camping! Want ik houd het mezelf graag voor maar ik woon niet op een landgoed....Vijf kleine tentjes zou kunnen...

Lekker organiseren!

Geen opmerkingen: