zaterdag 19 augustus 2017

Oneeeeee ik schrik me ongans!

We zitten lekker te eten binnen en ik kijk naar buiten en zie ineens Purk voor de deur staan....
Kijkt me aan met die guitige oogjes, zich van geen kwaad bewust... Maar ik schrok gigantisch, een Purk hoort niet buiten het hok! En hok open betekent grote schrik want als de geiten ook nog loslopen word ik gek! Gelukkig zitten de geiten gewoon heel dom te kijken naar wat Purk nou gaat doen daar vrij en blij in de tuin. Ik gauw het hek dicht en man gaat op zijn dooie akkertje lekker Purkie een appeltje voeren. En Purk liep daarna op zijn dooie akkertje weer mee terug het hok in. Pfffff alle beestjes gelukkig weer binnen. Hek weer op slot.
De meisjes zingen nu steeds: 'Ik ben lekker stout' van VOF de kunst.




1 opmerking:

Knutselpret zei

wat een dotje en zo mak als een lammetje :)