zaterdag 25 februari 2017

Lekkere kinderen!

Mam, mag ik zo nog een boterham? Want ik vind het zo heerlijk en ik heb honger!

Mam, ik denk dat er een diertje in de douche is geweest want ik zie allemaal soort van poepjes.
Het zijn pluisjes uit mijn legging. Oh.
(Een tijdje terug sliepen we in de tent en hoorde ik 's nachts wat scharrelen, de volgende dag zag ik een poepje en wist dat het egelpoep was. Ik vertelde haar toen dat ik nu wist dat ik dus een egeltje gehoord had in de nacht.) Zo dacht zij nu ook een diertje te herkennen in de achtergelaten sporen.

Mam, zou je niet eens je medicijnen innnemen? Ik: 'Waarom?' 'Nou je niest zoveel en daar schrik ik steeds van.'

De grote kleine blaast een ballon op en de mini moedigt haar aan: 'Een hele sterke zucht hebben he!'

We maakten een puzzel van een kindje wat je uitkleed en daar onder zie je bloot en daaronder de botjes. Daarna kreeg de mini een schone luier en zei ze: 'Hee mama, je bent mij aan het puzzelen! Blote billen, luier, maillot en rokje!'

Is je pannenkoek lekker? MJAM ik ben de grootste vreetkees van de hele wereld!


Geen opmerkingen: