zaterdag 10 december 2016

Kerstversiering

Dit jaar weer de kerstboom opgehangen. Ik ben al heel wat jaren bij met deze kerstboom. Ik heb hem gemaakt van bij de Rijn aangespoelde takken. Wat ik zo fijn vind aan deze kerstboom is dat hij niet prikt, niet 15 jaar heft hoeven groeien tot hij bij ons in twee weken dood mag gaan, hij verliest geen naalden, hij neemt geen ruimte in en hij verlicht de akelig donkere hoek achter de bank!


En dit jaar kreeg ik zin in een 'ouwe zooi kerst'.
Eerst dacht ik aan oude kerstballen en en een oude piek maar gebrek daar aan, zocht ik de hele schuur en ons huis af naar bruikbare oude zooi en zette in (alweer zo'n) donker hoekje de oude koffer op zijn kant en plakte, prikte, knoopte, hing en flanste alle goede oude zooi er in en voila:
 'Oude zooi kersthoekje!'



1 opmerking:

Marga zei

Wat een mooie kerstboom, zo een had ik ook kunnen maken! :-(
Heb nu een kersttak.
Het staat wel erg gezellig!