donderdag 6 november 2014

Voorproefje

Voor een vriendin op wiens plantjes en post ik pas, maak ik gezellige dingetjes om aan een tak te hangen voor het raam. De Sinterklaasdingetjes zijn nu af en de sterren zijn het begin van de kerstversiersels.
(Wortel enmijter van stukjesfleecesjaal, zak van restje stof van zonwering,staf van ijzerdraadjemet geel lapje, boot met slingers van een heel oud lintje van mijn moeder, veertje op de pietenpet van de kanaries van Henk en verder ook alles van fijne overgebleven stukjes vilt en stof, daar word ik blij van!)

3 opmerkingen:

Rita zei

Een leuke Sinterklaas sfeer groetjes Rita

Christel zei

Leuk gedaan!
Lien (het keetje van Lien) schreef over je. Ik ga je volgen!
groet, Christel

Katrien zei

Heb wat berichten van je terug gelezen, we delen in ieder geval de kringloop-liefde. Veel leesplezier in het gewonnen boekje. Groeten van Katrien.