dinsdag 3 juni 2014

Allerlei leuks

Vanmiddag speelde de grote kleine achterin de tuin en kwam terug met een versierde sok! Geweldig.

En eindelijk is het zover, mijn dochterlief begint jaszakschatten te verzamelen! Ik heb me er al heel lang op verheugd, maar er zat nooit wat in haar zak. Vandaag trof ik dit aan in haar broekzak (ach dat telt ook als jaszakschat, toch?!). Een plat geknuffeld veertje die met het stukje krijt liefkozend gekleurd is, vers gemaaid gras want dat ruikt zo lekker en een steentje. Het liefst raapt ze alle grintbakken leeg, maar dat is een detail. 


Zondag waren we op de oude trekkertjesdag, daar gaan we elke twee jaar heen, het is altijd leuk. Dit keer zette ik helemaal geen trekker op de foto, vergeten.... Maar wel deze Kreidler die mijn man voor zijn collega heeft gespoten. Mooi.

Geen opmerkingen: