dinsdag 27 mei 2014

Het badhuis op de camping.

De afgelopen weken voel ik me al een beetje als 'op de camping' wanneer ik met mijn douchetasje over straat loop. We douchen nu bij iemand in de straat. Het is echt net of je naar het washok op de camping loopt. 's Ochtends vroeg met je duffe hoofd over straat, geen fris gepoetste tanden en geen haren in de plooi. 
Maar als je het dan het badhuis noemt klinkt het al heel wat sjieker, haha.


Afgelopen zondag nodigden mijn ouders ons uit bij hen op de camping.
Het was heerlijk weer en gezellig onder de luifel, de meisjes speelden op het speeltoestel met zandbak in het midden van het veld en wij dronken sap uit een campingbeker, aten wat lekkers van een campingbord en keuvelden over lekker op de camping! Zo gezellig!
We mochten ook nog even douchen in de familiedouche! Dat kwam goed uit.
De dag erna was de grote kleine helemaal geïnspireerd, ze maakte tentjes van dubbelgevouwen papier en samen maakten we een heuse caravan met snoepjes erop.

Geen opmerkingen: