donderdag 26 december 2013

Mmmmmmm

Wat was het gezellig gister en wat hebben we lekker gegeten. Mijn zus had een mooi taartje gekocht, het was erg lekker.  Mijn zwager zorgde dat alles lekker werd in de keuken. Er was veel en alles was lekker.


Mijn vader voerde de hond. Iedereen liep even rond op mijn enorme plateauzolen die ik kocht toen ik 15 ofzo was, wat leuk dat we die uit de kast hadden gehaald! Mijn jongste neefje stookte na het eten een vuurtje buiten, mijn broer zorgde voor steekvlammen met koffiemelkpoeder en mijn moeder werd ingepakt als Maria met een babypop op schoot en een kleinkind met een vacht over bij wijze van schaapje in de stal, wat hebben we gelachen! Mijn oudste neefje liep rond als roodkapje, de nichtjes gingen stoer en sterk op de foto en leken precies op de 'we can do it-mevrouw'. De mini spartelde vol trots de hele kamer rond en de grote kleine vermaakte zich kostelijk met haar jongste nichtje.

Wat een fijne dag, wanneer doen we dit weer?


(Jammer dat de grote kleine na afloop alles in bed
neerlegde tot twee keer toe....En ik vandaag
4 wasmachines
was met brokjes heb....)



Geen opmerkingen: