vrijdag 20 december 2013

In de tuin

Oud kastje onder het afdakje.

Ik zoek er nog wat oude kerstfrutsels bij.

Kabouterdorpje in het konijnenhok (zonder konijnen). Hoe gezellig zal dat er uit zien als het donker is en de kaarsjes zijn aan?

Een beetje kerst bij de herfsthoek, met lampjes, vanavond zal ik zien of dat gezellig is.

(Eigenlijk is het zo dat ik een keer een megagroot konijnenhok kreeg van iemand wat werkelijk NIET te tillen is en de wieltjes eronder zijn lam, het is hier neergezet en is me een doorn in het oog dus moest het ietwat gecamoufleerd worden, dat deed ik toen met de tak en de pompoenen enzo en nu nog wat kerstgroen tegen die lelijke witte kast aan, dat ziet er toch wat beter uit. En in die drie grote vakken kan ik dus dingetjes tentoonstellen, zoals de foto hierboven, wie weet nemen we ooit knaagdieren maar dan moet de grote kleine het zelf willen, ik hoef niet zo nodig aan de knaagbeesten.)

Een kerstboom voor de vogels, er komen vetbollen in en pindaslingers. Morgen met de grote kleine versieren en vanavond gaan de lampjes al aan in deze boom.

Sneeuwwitte takken op de kast waar het eten zal komen te staan.

Het is bijna kerst.

Geen opmerkingen: